Pages

8/13/2012

Sungguh menakjubkan


Saya Puan Arinah , ibu kepada Muhammad Syazwan Bin Ahmad Nazri yang berumur 12 tahun. Anak saya merupakan seorang pelajar yang agak lemah dalam pembelajaran terutamanya subjek Matematik dan Sains . Sebelum ini , saya telah mencari pelbagai jenis produk minda untuk mencergaskan minda anak saya tetapi semua produk tersebut tidak mendatangkan hasil, sehinggalah suatu hari saya diperkenalkan PRODUK TABLET SUSU KAMBING HI GOAT . Saya telah memberi produk ini kepada anak saya pada setiap pagi iaitu 3 biji tablet susu kambing serta 1 sachet HiGOAT . Setelah 10 bulan, kesannya amat menakjubkan kerana perubahan prestasi pembelajaran anak saya amat cemerlang dan membanggakan.

Photo: Saya Puan Arinah , ibu kepada Muhammad Syazwan Bin Ahmad Nazri yang berumur 12 tahun. Anak saya merupakan seorang pelajar yang agak lemah dalam pembelajaran terutamanya subjek Matematik dan Sains . Sebelum ini , saya telah mencari pelbagai jenis produk minda untuk mencergaskan minda anak saya tetapi semua produk tersebut tidak mendatangkan hasil, sehinggalah suatu hari UPLINE saya telah memperkenalkan produk tablet  susu kambing dan Hi GOAT kepada saya .  Saya telah memberi produk ini kepada anak saya pada setiap pagi iaitu 3 biji tablet susu kambing serta 1 sachet HiGOAT . Setelah 10 bulan, kesannya amat menakjubkan kerana perubahan prestasi pembelajaran anak saya amat cemerlang dan membanggakan.




50 biji /botol HANYA RM22 SAHAJA.
Terdapat dalam 3 Perisa-strawberry,natural,
chocolate
Tidak terlalu manis ,sedap dan tiada bau hamis kambing.-->SAYA JAMIN Wang dikembalikan.
Makanan tambahan yang memberi pelbagai khasiat. asiatnya sama seperti susu Hi Goat.
Sebagai alternatif untuk anda yang sibuk.. dapat terus dimakan..amat sesuai untuk kanak-kanak yang cerewat untuk minum susu.




KHASIAT:
1- Sama seperti SUSU HI GOAT :
     Pengambilan 5 biji tablet bersamaan 1 cawan susu kambing asli
2- Membantu menambah kecerdasan dan keCERGASAN minda dewasa dan kanak-kanak
3-Makanan tambahan yang memberi pelbagai khasiat.
4-Mencegah ulser perut, gastrik dan demam kuning. 
5-Baik untuk pembentukan tulang dan gigi.

Oleh itu amalkan pemakanan tablet susu kambing HR secara konsisten dan beterusan untuk mendapat khasiat serta memporolehi hasil yg terbaik

RAHSIA MINUMAN HIGOAT
Minum Susu Kambing Adalah Sunnah Rasulullah S.A.W.. Minuman susu yang paling digemari oleh Nabi Muhammad SAW ialah susu kambing.Jika Nabi Muhammad sendiri mengamalkan meminum susu ...
siapa lah kita untuk MENIDAKKAN nya.. bertukarlah kepada susu kambing ...
.

No comments: