Pages

6/06/2013

Robert Kiyosaki's CashFlow 101 Board game Malay edition NEW







Robert Kiyosaki's CashFlow 101 Board game Malay edition NEW


Dengan Bermain CahFlow 101 game sahaja:

1-Anda dapat idea bagaimana cara membina kekayaan dengan aset (seperti mempunyai rumah, kereta, pakaian dan barang kemas) .
2-Ia juga merupakan satu anjakan mudah untuk kita memikirkan bagaimana kita boleh mengubah cara hidup dan situasi kewangan kita.
3-Ia juga mengajar rahsia aliran tunai dan bagaimana untuk kita tidak bimbang tentang wang lagi.
4-Belajar bagaimana untuk mencapai impian kita, bagaimana untuk menghentikan kebocorn wang, bagaimana untuk mengurus wang dengan selamat, dan bagaimana untuk mencapai kebebasan kewangan( wang bekerja untuk kita).

  CASHFLOW 101 merupakan permainan papan yang berilmu di mana ia memberikan pengalaman simulasi dalam strategi dan situasi kewangan.  Sebagai sebuah peralatan simulasi, anda akan mempelajari ilmu dan pengalaman yang bermakna di dalam kewangan individu dan pelaburan tanpa meletakkan wang ringgit anda sebagai risiko.

  Dibangunkan oleh Robert Kiyosaki, penulis #1 sepanjang masa bagi ilmu kewangan individu, RICH DAD, POOR DAD. CASHFLOW 101 merupakan visi Robert yang terunggul dalam peralatan interaktif bagi pendidikan kewangan and kepuasan kepercayaan Robert di mana beliau percaya kita lebih mempelajari sesuatu dengan melakukannya.


Untuk mendapatkan Gameboard ini,hubungi 019-266 2271 @ 019-2627 917 .

Kami juga menyediakan sessi coach setiap malam Khamis bertempat di Shah Alam.
Tempat adalah TERHAD.


No comments: