Pages

1/22/2009

BOTANIKAL SKIN CARE -BARANGAN KECANTIKAN LUARAN (OUTER BEAUTY)

1. Melilea Herbal Cleanser (RM119.00/200ml)-Pencuci muka untuk kulit berminyak dan berjerawat
Pembersih yang tidak mengandungi minyak yang berasal dari sumber semulajadi yang istimewa. Mengandungi ekstak Lidah Buaya, ekstrak Ginko Biloba, Ekstrak Bunga Mawar, Vit E dan ekstrak tumbuhan ubat semulajadi yang bermanfaat bagi kulit. Untuk membersihkan minyak, make-up pada muka dan kotoran. Kulit akan terasa halus, lembut dan lembab secara semulajadi setelah penggunaan.



2. Melilea Soothing Milk Cleanser (RM119.00/200ml)-Pencuci muka untuk kulit SENSITIF dan kering (pencuci muka yang menenangkan dari susu)
Merupakan pembersih muka yang diperbuat daripada air yang mengandungi Ekstrak Lidah Buaya, Minyak bijan, Ekstrak Teh Hijau, Vit C & E dan Ekstrak tumbuhan ubat-ubatan lain. Lembut serta dapat menghilangkan tompokan kotoran dan make-up pada muka. Membersihkan dan melembutkan kulit.
3. Melilea Gentle Exfoliant -(SCRUB) (RM80.00./50ml)-Scrub kulit yang lembut, mengandung campuran buah aprikot
Mengandungi campuran buah aprikot yang membantu menghilangakan bintik-bintik hitam dan putih dengan tindakan pembersihan sehingga ke lapisan dalam dan membuang sel-sel kulit mati secara lembut serta mengurangkan kulit kasar dan bersisik. Sangat penting untuk pembentukan sel-sel baru. Hasilnya pembentukan kulit yang lebih muda dengan tekstur yang lebih halus.


4. Melilea pH Balance Toner (RM117.00./200 ml)
Merupakan penyegar/toner yang tidak mengandungi alkohol .Ia mengandungi ekstrak Witch Hazel, ekstrak Buah Persik dan ekstrak Camomile. Menyegarkan dan melembutkan kulit sekaligus menyeimbangkan PH kulit setelah dibersihkan.


5. Melilea Revitalizing Cream (RM82.00/50ml)-Pelembab/krim yang dapat mengaktifkan sel-sel kulit baru
Krim perawatan kulit istimewa yang diramu dari ekstrak Witch Hazel, ekstrak Angelica, ekstrak Camomile, ekstrak Ginko dan sumber-sumber semulajadi lain. Memberikan gizi, melembabkan kulit dan meningkatkan pemulihan sel-sel sehingga kulit menjadi lembut bagaikan sutera. Krim ini juga mengandungi ramuan istimewa yang dapat melindungi kulit dari sinaran matahari.


6. Melilea Intensive Nourisher (RM95.00/15ml)
Membantu mencerahkan warna kulit dan air muka bagaikan porselin serta menjadikan kulit seperti kulit remaja, membentuk sel-sel baru dan melindungi kulit dari sinar Ultra Violet dengan SPF 15.Menghalang dari terjadinya bintik hitam, penuaan, perubahan warna, kekeringan dan kekasaran kulit. Krim ini sesuai untuk senua jenis kulit.


7. Melilea Oxy Intensive Cream (RM55.00./30gl)-Pelembab/krim oksida yang menyerap secara keseluruhan
Memberikan air dan oksigen kepada sel kulit untuk sel menjalankan fungsi-fungsi normal sel. Oksigen berfungsi pembawa zat seperti Beta Carotene, Vit E Acetate, Ascorbyl Palmitate, Vit E Tocopherol dan Beta Glucan yang bermanfaat ke dalam kulit bagi membantu meningkatkan kekuatan penyerapan zat serta melembutkan kulit.

8.Melilea Travel Pack With Herbal Cleanser (RM398.00/1set)

No comments: