Pages

1/23/2009

LUKA PESAKIT DIABETES SEMBUH DALAM MASA 3 BULAN

Percaya atau tidak?Itulah realiti yang kawan saya alami. Pesakit yang telah dipotong jarinya dan hampir hendak di potong kakinya telah mencuba produk MELILEA GREENFIELD ORGANIK ini selama 3 bulan....dan hasilnya...sungguh menakjubkan. Tuan punye diri sendiri juga hampir tidak percaya keajaiban yang berlaku.











keadaan kaki sebelum pemakanan-kaki yang telah busuk dan bernanah

MELILEA GREENFIELD ORGANIK juga di tampal dikaki pesakit - nanah di serap oleh MELILEA GREENFIELD ORGANIK







setelah beberapa minggu
-





Nanah hampir tidak kelihatan.Hanya tinggal daging kaki sahaja.








Kulit kaki yang baru tumbuh dan tinggal sedikit lagi hendak kering

2 comments:

ShaRina NiNa said...

Assalammualaikum,

Ayah saya mengalami situasi yang sama seperti di atas. Jadi, saya pun baru menggunakan melilea untuk ditampal kat luka ayah saya. tetapi mcm mana rutin dia ek? pakcik saya ckp ganti 2 jam sekali..betul ke mcm tu?

Unknown said...

SALAM..yg pesakit ni,tampal sebelum tido dan buka masa pagi bangun tido..siang xpayah..amalkan seiap hari..dan jangan lupa amalkan minum melilea juga 3 x sehari..InsyaAllah cepat baik...susu kambing pun ok jugak